HVORDAN KAN JEG HJÆLPE?

Munkebjerg Friskole er bygget på frivillighed og fællesskab. Derfor er skolen afhængig af hjælp fra vores medmennesker i lokalsamfundet. Hjælpen kan være forskellig, alt efter hvad du har mulighed for at tilbyde.

GAVER

Ligger du inde med overskud af kreative ting - stof, garn, ler, perler og lignede? Bøger, sav, hammer. Maling, sofaer, puder. Så modtager friskolen med kyshånd. Skriv på mail mail@munkebjergfriskole.dk så vi kan aftale nærmere.

DONATIONER

Har du lyst til at give en donation til Munkebjerg Friskole? Eller kender du et firma som gerne vil donere et beløb eller gaver? Alt er velkomment. Skriv til mail@munkebjergfriskole.dk så vi kan aftale nærmere eller indbetal blot på MobilePay nr. 204462. Husk at skrive DONATION i kommentarfelt.

SPONSORAT

Som firma vil det være muligt, at sponsorere et beløb eller en gave til skolen. I første omgang vil din reklame blive synliggjort på skolens hjemmeside. Vil du høre mere i en telefonisk samtale om mulighederne, så skriv til mail@munkebjergfriskole.dk.